недеља, 12. фебруар 2012.

Mini pice

Testo: 3 čaše brašna,
          1/2 šolje ulja,
          1 čaša jogurta,
          1/2 kašičice soli,
          1 prašak za pecivo.
Fil: 300 g sira, kečap i origano.
          Zamesiti testo, praviti kuglice, svaku rastanjiti oklagijom, mazati kecapom i sirom, i posuti origanom. Savijati u boščice i premazati žumancetom. Peći na 200 stepeni 15-20 minuta.

Ovaj recept sam dobila od moje zaove Mirjane. Kod nje sam prvi put probala ove mini pice i bile su sjajne.






2 коментара:

  1. Zaista su preukusne i toplo ih preporučujem svima da ih probaju a onda ce cesce da ih prave 😋👌👍

    ОдговориИзбриши
  2. Ja Cu ih danas praviti,moja deca koliko god druge pice jeli,oni ipak vise vole ovaj recept za mini pice!Sjajne su i lako se prave 👍👍👍

    ОдговориИзбриши