понедељак, 26. април 2010.

Dobro došli!

Usled velikog interesovanja za ovu temu rešila sam da napravim blog. Sve je više ljudi koji preferiraju vegetarijanski način ishrane zbog zdravlja ili nekih sasvim drugih razloga.
Zadovoljstvo mi je da podelim sa vama svoja iskustva iz ove oblasti.Vegetarijanac sam devet godina i za to vreme sretala sam se sa raznim vegetarijanskim kuhinjama. Imala sam priliku da učim, i da to znanje pretočim u praksu. Radila sam i u vegetarijanskom restoranu"Everest" i učila od majstora indijske kuhinje Dhanurdara, kome sam veoma zahvalna.
Ovaj blog je napravljen prvenstveno kao pomoć mnogim mojim prijateljima, kojima su bila potrebna praktična uputstva, odnosno određeni recepti vegetarijanskih jela. Naravno da su svi dobro dosli koji žele da nešto više saznaju o ovoj temi. Recepti koje ću ovde predstaviti, su iz raznih časopisa, neki su modifikovani, a neke sam smišljala.
Izaberite neki lep dan za šetnju po pijaci. Odvojte dovoljno vremena da možete da uživate u bojama i mirisima pijačnih tezgi. Neka vam kupovina ne predstavlja nešto što mora da se odradi, već zadovoljstvo. Ponesite kolica da bi vam bilo što udobnije. Napunite ih raznim biljkama. Neka budu zastupljene sve boje. Krenite od tvrđeg povrća jer će naravno ono biti na dnu kolica. A sada vatromet boja i mirisa u vašim kolicima. Žuti i crveni krompir, stari luk(žuti i crveni takođe), mladi luk, beli luk, crveni paradajz, zelena sveža paprika mmm :), pasulj raznih boja, šargarepa, paštrnak, peršun, mirođija koja predivno miriše, brokoli, kelj, prokelj, kupus, zelena salata, sremuš, celer, grašak, boranija i nikad kraja ovom spisku. Naravno ne zaboravite voće, pomešajte boje, crvenu, žutu i zelenu jabuku, trešnje, višnje, jagode, breskve, kajsije, kupine, borovnice, banane, naranđže i tako dalje.
Stavite kecelje, pripremite varjače i šerpe, napunite teglice raznim začinima, zatvorite oči i pomislite na nešto lepo. Probudite ljubav u sebi i pristupite kuvanju kao jednom veoma važnom poslu koji treba da predstavlja zadovoljstvo. Opustite se i budite kanal, jer vi ste umetnik koji nešto stvara, kao što slikar slika sliku. Vi kuvate za druge, shvatite to ozbiljno i budite u dobrom raspoloženju. To što im budete dali kroz hranu koju spremite za njih zove se LJUBAV.
KUVARI SREĆNO!

Нема коментара:

Постави коментар